וילה לנופש זוגי רומנטי Villa

 wners. Homes & Villas רשמו נכסים ברחבי העולם בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, האיים הקריביים, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. זוהי אפשרות טובה במיוחד עבור חובבי מלונות מריוט, מכיוון שחברי מריוט בונבוי יכולים לממש ולצבור נקודות על בתים ווילות שהם חלק מהתוכנית. לבעלי נכסים: Marriott לא מקבלת בתים המנוהלים על ידי בעלי בתים בודדים. הבית שלך יצטרך להיות מנוהל על ידי אחת מחברות ניהול הבית שעובדות עם Marriott Home & Villas. זונדר היא אחת החברות החדשות דמויות Airbnb והיא צומחת במהירות במהלך השנים האחרונות. החברה החלה את דרכה בשנת 2012 במונטריאול, קנדה. הוא מספק רשימה אוצרת של למעלה מ-8,500 דירות בלמעלה מ-25 ערים ברחבי העולם.

 החברה מתמקדת בדירות מודרניות מעוצבות ומעוצבות המאובזרות בכל השירותים והנוחות שמישהו ירצה בבית שלו. הם גם מתמקדים בנכסים שנמצאים בשכונות ידידותיות לתיירים וטרנדיות. הם מציעים שירות לקוחות 24/7 ואתה שוכר ישירות מהם כיוון שהם הבעלים או משכירים את הנכס, מרהטים ומתחזקים אותו.

 יש להם את המספר הגדול ביותר של נכסים בארצות הברית ובקנדה, אך יש להם גם מספר נכסים בערים מרכזיות באירופה וכן דירות בדובאי. לבעלי נכסים: בעלי נכסים בודדים אינם יכולים להשכיר את דירתם או ביתם בזונדר מכיוון שהחברה מחזיקה או שוכרת כיום את כל הנכסים שלהם. עם זאת, אם אתם מחפשים למכור או לשכור נדל"ן, תוכלו לפנות אליהם. אם אתם מחפשים שהות לטווח ארוך יותר, Blueground מתמחה בדירות הניתנות להשכרה לחודש ומעלה. אתה יכול אפילו לשכור חלק מהנכסים למשך שנה או יותר. הדירות מרוהטות ומנוהלות במלואן עם כל השירותים הבסיסיים כלולים. כיום הם מציעים למעלה מ-5,000 דירות ב-18 ערים מרכזיות, כולל ניו יורק, פריז, איסטנבול, שיקגו, לונדון, סן פרנסיסקו ובוסטון.

 למרות שהם פונים בעיקר לנוסעים עסקיים, הם יכולים להיות מצוינים גם לנוסעי פנאי המעוניינים לשהות במקום למשך זמן ארוך יותר. לבעלי נכסים: Blueground שוכרת דירות לא מרוהטות העומדות בקריטריונים שלהן מהבעלים ולאחר מכן מרוהטת ומנהלת אותן עבורכם. אתה יכול לברר עוד ולהירשם כאן. השכרת נופש חלופות Airbnb אתרי הזמנת הדירות הטובים ביותר אם אתם מחפשים דירת נופש בארצות הברית, אולי תרצו לבדוק גם את Evolve. החברה החלה ב-2011 והיא ממוקמת בדנוור, קולורדו. יש להם כיום למעלה מ-18,000 בתי נופש בלמעלה מ-700 יעדים ברחבי ארצות הברית. הם כוללים נכסים במקומות פופולריים בעיר הגדולה ובחוף, כמו גם מקומות בילוי כפריים ויעדים פחות מוכרים.

וילה לנופש זוגי

 הם מתמחים בצד האירוח של עסקי השכרת הנופש וכך גם מפרטים רבים מהנכסים המופיעים באתרים פופולריים כמו Airbnb ו-Vrbo. עם זאת, הם שואפים לבדל את עצמם ממקומות השווקים הללו על ידי הצעת חווית שירות לקוחות טובה יותר. על פי מנכ"ל Evolve בראיון לפורבס בדצמבר 2020: "נכסי Evolve חייבים להיות בטוחים, נקיים ומוכנים לקבל את פני האורח, ולעמוד או לחרוג מהתמונות והתיאורים. תפקידנו להבטיח שהאורחים ייהנו מחוויה של 5 כוכבים בזמן שהייה בבית של Evolve."

 לבעלי נכסים: בעלי נכסים עצמאיים יכולים להגיש בקשה לראות אם הנכס שלהם מתאים לקריטריונים של Evolve. לבעלים משלמים עמלה המבוססת על הרווחים מהנכס. אתה יכול לברר עוד ולהירשם כאן. Top Villas הוא אתר להשכרת נופש מבוסס אורלנדו, פלורידה המתמקד בוילות ונכסי נופש בפלורידה ובאיים הקריביים. יש להם כיום למעלה מ-4,000 השכרות יוקרה בלמעלה מ-50 יעדים. רוב הנכסים להשכרה נמצאים בפלורידה ובאיים הקריביים, אך ישנן גם השכרות נופש זמינות בחלקים אחרים של ארה"ב (קליפורניה, קולורדו וטנסי) וכן בחלקים מסוימים של אירופה (יוון, איטליה, ספרד, פורטוגל) ואסיה (תאילנד ואינדונזיה). אתר זה טוב במיוחד כדי לבדוק אם מתכננים טיול לפלורידה, קליפורניה או האיים הקריביים.

 לבעלי נכסים: רישום נכס הוא בחינם ב-Top Villas ואתה יכול לעשות זאת כאן. Hotels.com נוסדה בשנת 1991 והייתה אתר פופולרי להזמנת מלונות מזה זמן רב, אך בדומה ל-Booking.com היא הרחיבה את ההיצע שלה לכלול מגוון רחב של מקומות לינה, כולל השכרות נופש. הם מציעים מאות אלפי נכסים ברחבי העולם עם התמקדות בצפון אמריקה ואירופה. Hotels.com פופולרי במיוחד בצפון אמריקה ואם אתה משתמש בו באופן קבוע להזמנת לינה (בין אם זה מלון, דירה או השכרה), תוכל לחסוך עם תוכנית הנאמנות שלהם, כאשר לאחר הזמנת 10 שהות, תקבל פרס שָׁהוּת. לבעלי נכסים: בעלי נכסים יכולים לרשום נכסים בחינם ב-Hotels.com, אך עליך להירשם לקבוצת Expedia כאן. Hotels.com הפך לחלק מרשת Expedia Group בשנת 2001.

 בלווילה היא ספקית השכרת בתי הנופש המובילה באזור בנלוקס, ומציעה כ-40,000 בלמעלה מתריסר מדינות באירופה, כאשר רוב הנכסים בהולנד, בלגיה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה. Belvilla מציעה מגוון רחב של נכסים שיתאימו כמעט לכל סוג של מטייל ותקציב, החל מדירות סטודיו עירוניות לבקתות ועד בקתות חוף ועד טירות. Quest Apartments שונה במקצת מכל שאר האתרים הרשומים מכיוון שהיא מציעה רק דירות שירות. החברה נותנת מענה לנוסעי עסקים ופנאי שאוהבים את שירותי המלון אך רוצים אוטונומיה (למשל, מתקני מטבח לבישול) ומרחב של דירה. הם מציעים דירות לשהייה קצרה וגם דירות לשהייה לטווח ארוך. קוויסט אפרטמנטס מפעילה למעלה מ-170 נכסים של מלונות דירות באוסטרליה, ניו זילנד ופיג'י. מקום טוב לחפש בו מטיילים היוצאים לאוסטרליה. לבעלי נכסים: אנחנו לא מאמינים ש-Quest Apartments מקבלת נכסים פרטיים להכללה.

 Interhome מציעה כ-50,000 דירות נופש בלמעלה מ-25 מדינות, עם התמקדות בדירות ובתי נופש באירופה. נוסדה בשוויץ בשנת 1965, חברה זו מספקת השכרות נופש מזה זמן רב והיא מסוגלת לסייע לאורחים באתר עם הצ'ק אין ולספק שירותים מקיפים. אתר נהדר לבדוק עבור אלה שנוסעים לאירופה ורוצים שיהיה לו סוכן שירות מקומי זמין 24/7. לבעלי נכסים: בעלי נכסים בוחרים בניהול מקצועי מלא של הנכס שלהם או בוחרים לפעול כמייצגים. העמלות משתנות לפי סוג הניהול והסכם החוזה. תוכל למצוא עוד על רישום הדירה שלך ב-Interhome כאן. אתה כבר יכול להשתמש ב-TripAdvisor כדי לקרוא ולהשאיר ביקורות על מלונות, אטרקציות תיירותיות ומסעדות. ל-TripAdvisor יש גם מנוע חיפוש משלו להשכרת דירות, המכונה TripAdvisor Vacation Rentals.

 לעתים קרובות היינו ממליצים על FlipKey לאנשים; עם זאת, כעת כל הנכסים אוחדו לתוך TripAdvisor Vacation Rentals (כלול לעיל). רבים מאותם נכסים זמינים גם בפלטפורמות גדולות אחרות כמו Vrbo ו-Airbnb. אז עכשיו אנחנו לא משתמשים הרבה באתר הזמנת השכרת נופש בימים אלה. לבעלי נכסים: כדי לכלול את הנכס שלך ב-Flipkey, עליך להירשם כדי לקבל את הנכס שלך כחלק מ- Tripadvisor Vacation Rentals כמתואר לעיל. אתרים בלונדון כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט עם כל מנועי החיפוש הענקיים האלה לבחירה, אתה עלול לחשוב שהחיפוש שלך הסתיים. אבל אל תשכח לבדוק אם יש אתרים מקומיים כמו Airbnb המתמחים בעיר או באזור שאתה מתכנן לנסוע. אתרים מקומיים מציעים לעתים קרובות נכסים מדהימים שלא תמצאו בשום מקום אחר. לדוגמה, כאשר אנו מבקרים באזור קוסטה בראווה בספרד, אנו בודקים את Naturaki (קראו על הניסיון של לורנס כאן) ו-Charming Villas.

 הקפד גם לראות אם יש אתר שמתאים לסוג הנכס שאתה רוצה בין אם אתה רוצה דירה בשירות עצמי בסן פרנסיסקו המיועדת לנוסעים עסקיים, חווית אירוח של אורחים בווייטנאם, או דירת חווה כפרית בטוסקנה. למשל למי שמחפש נכסים בעיירה קטנה ובכפר, אנחנו אוהבים את Gites.com עבור מקומות בצרפת ואת Agriturismo עבור נכסים באיטליה.

 Go with Oh התחילה ב-1997 בברצלונה וגדלה וכוללת למעלה מ-3,000 נכסים להשכרה באירופה. מקום מצוין לבדוק אם אתם מחפשים דירה להשכרה בברצלונה (מעל 500 נכסים) או עיר אחרת באירופה. זה בחינם לרשום את הדירה שלך ואז אתה משלם עמלות על סמך הזמנות. אתה יכול ללמוד עוד ולהירשם לנכס שלך כאן.

 אם יש לך עיר או אזור ספציפי בראש, זה בהחלט שווה לעשות קצת מחקר באינטרנט כדי לראות אם יש חברות מקומיות להזמנת דירות. לפעמים אתה מוצא אתרים מאוד מקומיים כמו Airbnb שיכולים לעזור לך להזמין מקום ייחודי באמת. אם אתה עדיין לא מצליח למצוא את

וילת אירוח

 סוג נכס שאתה מחפש ומחפש שהות לטווח ארוך יותר, שקול לבקש מסוכנות השכרה מקומית שתעזור לך למצוא ולהזמין נכס.

 אתרי פרובנס כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט אם אתם מחפשים אתרים כמו Airbnb, אל תשכחו לבדוק את Airbnb עצמו! השתמשנו ב-Airbnb בכל רחבי העולם. יש להם מבחר מדהים של נכסים, מערכת הביקורת הופכת את בחירת המקום לקלה, והמחירים בדרך כלל תחרותיים. זה נכון במיוחד עבור שהיות ארוכות יותר, שבהן המארחים לרוב מספקים הנחה. נכסים זמינים ברחבי העולם ב-191 מדינות, כך שתוכלו למצוא שהות כמעט בכל מקום, ונכסים כוללים הכל, החל מסירות בית לדירות ועד לאיים פרטיים. מודה, אהבתי ל-Airbnb ירדה מאז שכתבתי לראשונה סקירה על חוויות ה-Airbnb שלי בשנת 2013. עוד בשנת 2012, כאשר מעט אנשים השתמשו ב-Airbnb (אפילו בקרב חבריי הנוסעים בסן פרנסיסקו), רוב הדירות והחדרים היו למעשה מנוהל על ידי הבעלים (ופגשת אותם!), היה שירות קונסיירז' של Airbnb, והמחירים היו כמעט תמיד הרבה יותר טובים ממלונות. אז נראה היה שרוב בעלי הנכסים (במיוחד אלה השוכרים חדרים) עשו זאת כדי לפגוש מטיילים ולא כדי להרוויח כסף (גלישת ספה הייתה מאוד פופולרית באותה תקופה).

 הזמן שינה דברים ב-Airbnb, חלקם לטובה וחלקם לרעה. מספר רישומי הנכסים זינק, נראה ששירות הקונסיירז' נעלם, המחירים עלו, התפתחו מאבקים משפטיים, ונכסים רבים מנוהלים כעת על ידי אנשים שנשכרו על ידי הבעלים לנהל מספר נכסים.

 שלוש מהשהות האחרונות שלנו נוהלו על ידי אנשים שנשכרו לנהל דירות בבעלות אנשים אחרים, וזה יכול לגרום לתקשורת ותיאום די גרועים. השהות האחרונה שלנו בלונדון הייתה נוראית לחלוטין. עם זאת, אנו חושבים שכמו בכל אתרי הזמנת הדירות הללו, מטיילים פשוט צריכים להיות זהירים ולקרוא ביקורות קודמות בקפידה. אנו עדיין נמשיך להשתמש ב-Airbnb, אך כעת אנו גם בודקים אפשרויות אחרות להזמנת דירות, כמו רבות מאלה ברשימה זו, לפני שאנו מבצעים הזמנה.

 זה חובה לקרוא לכל אחד בתעשייה או למי שמחפש את הלינה הטובה ביותר בסביבה! מחירי דירות בשירות עצמי בממוצע הם עד 25% פחות מחדר מלון דומה. אנו מציעים הרבה מקומות לינה במחירים סבירים בכל רחבי בריטניה. אם יש לך תקציב שאתה עובד איתו, הודע לצוות הידידותי שלנו ואנו ננהל משא ומתן על התעריפים בשמך. בין אם אתם נוסעים לעסקים, פנאי או זקוקים לעזרה בהעברת לקוחות, יש לנו מבחר עצום של דירות ברחבי בריטניה המושלמות לחופשות, דיור ארגוני, רילוקיישן ושהייה לטווח ארוך וקצר. רוב הדירות בשירות מספקות חבילת התחלה חינם של תה, קפה, חלב, סוכר, ביסקוויטים ועוד כמה פריטים כדי לעזור לאורחים להתמקם בשהייה נעימה בדירתם ברגע שהם מגיעים.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Contact Form